Kategorie: Wszystkie | Kultura | Ludzie | Oglądane | Planer | Rozmowy | Techniczne | Śmieci z Sieci
RSS
środa, 21 października 2009
Rozmowy niekontrolowane
Jestem ostatnimi czasy zdecydowanie zbyt przemęczona żeby zaprzątać sobie głowę obrażonymi nieznajomymi na gadu (czego zresztą nie robię w żadnym stanie umysłu), ale ostatnio mnie coś ruszyło.

Przyzwyczaiłam się już, że pisują do mnie różne dziewczęta, w różnych celach, które to muszę z nich najczęściej sama wyciągać, bo najwyraźniej idee przedstawiania się itp. są im obce. W każdym razie, napisała do mnie ostatnio taka jedna. Nazwijmy ją roboczo: A.
Otóż A, trafiła na mój dobry humor i dzięki temu miała miejsce krótka wymiana zdań. Jej przebieg do pewnego momentu jest zupełnie bez znaczenia, natomiast moment ów jest znamienny. Mianowicie, A zapytana o to po co do mnie pisze, odparła z rozbrajającą szczerością, że nie wychodziło jej w życiu z facetami i teraz szuka kobiety. Za chwilę też dodała, iż zawsze zwracała na kobiety uwagę, jednak "była" zawsze tylko z mężczyznami.
Jakoś mi się zrobiło dziewczyny szkoda, nie zastanawiając się, z rozpędu palnęłam, że z doświadczenia mogę jej powiedzieć, iż z takim zapleczem, to ciężko jej się będzie odnaleźć w branży.
A ona się obraziła.
Otrzymałam litanię tego, że co ona niby ma zrobić? przespać się z jakąś laską "na szybko", żeby było, że ma już doświadczenie? że to nie jest tylko fanaberia i zabawa? i dlaczego to jest takie ważne i że to jest niesprawiedliwe, chore etc. etc. Odparłam, żeby mnie nie pytała o to, bo sama nie ogarniam - niestety, tak po prostu jest.
Mniej więcej po tym, uciekła.

I teraz się zastanawiam, czy ja reaguję tak samo?
Albo: czy powinnam ją była pozostawić w nieświadomości?
Tudzież: po cholerę ja się w ogóle przejmuję?
01:17, melankolija , Rozmowy
Link Komentarze (4) »
sobota, 17 października 2009
The Butchies

pierwszy wpis z serii muzycznej, bo czemu by nie. z dziewczynki wychowanej na progresywnym rocku wyrosła ze mnie wielbicielka muzyki lesbijskiej  ze szczególnym naciskiem na electropop, a ostatnio przeszukuję last.fm po tagach "queercore" i "riot girrrl".

z paniami z The Butchies dopiero się zapoznaję, ale "Send Me You" mnie uwiódł muzyką i tekstem, a do tego lecę na 2/3 zespołu ;)


i jeszcze jeden z gatunku "smutas", bo mnie piosenki do dołowania się kręcą. i tekstem się ich porozumiewam czasem z realem.

Tagi: svefn
01:40, svefn7 , Kultura
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 12 października 2009
Dwie wiadomości
Którą najpierw: dobrą czy złą? :)

Zła to to, że w tym miesiącu nie będzie babskiej imprezy.
Ale za to dobra jest taka, iż mamy festiwal Lesbijki Geje i Przyjaciele, w czasie którego będzie sporo atrakcji.
[po kliknięciu na banner - program festiwalu]

W sobotę szczególny punkt festiwalu: Marsz Równości
23:33, melankolija , Planer
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 01 października 2009
svefn konta biproblemy

znowu mnie wywołują do tablicy, a myślałam, że szkołę skończyłam już na dobre (chwilowo to nawet studia mnie chcą).

problem w tym, że svefn (czyli ja, mówienie o sobie w trzeciej osobie jest tak słodko kiczowate;) biproblemów  praktycznie nie ma.


jestem bi i jestem z tego dumna. w kontaktach z ludźmi mi to nie przeszkadza (jasne, zdarzają się sytuacje, gdy ktoś (zwykle ktosia "z branży") zagada gdzieś w internecie i jak się dowie, to "sorry, ale nie chcę z tobą gadać", ale to było raptem parę razy i panienki nie były zbyt lotne), mimo że jako wielki pozer i erotoman-gawędziarz nie kryję się specjalnie z "tą częścią siebie" (dobra, przyznaję, bezczelnie oglądam się za co ładniejszymi laskami na ulicy, nie da się nie zauważyć). może to kwestia podejścia, może szczęścia do ludzi, ale w przeciwieństwie do melankoliji, ja czuję się wszędzie na miejscu. z hetero chłopcami mogę poobczajać laski (bo ja mimo faceta u boku skrzywienie mam bardziej w stronę dziewcząt), hetero koleżanki popodrywać (lub nawet poderwać, większość i tak jest bi;) rozmawiając o tych wrednych facetach, z leskami się kolegować i nie tylko, wszędzie jestem "w temacie".

Tagi: svefn
00:30, svefn7
Link Komentarze (3) »